Digital Marketing Agencies στην Ιαπωνία

από τον Παναγιώτη Νηφόρο 


βκ

Φίλες και φίλοι, ακροατές του Greek Otaku Radio, πώς είστε;

Ελπίζω να περνάτε τον χρόνο σας ευχάριστα και δημιουργικά!

Ως γνωστόν, ήδη διανύουμε τη δέκατη τρίτη σεζόν του Greek Otaku Radio, ενώ σε λιγότερο από δύο μήνες ο γράφων μετρά, τέσσερα χρόνια από την ένταξή του στο team του μοναδικού anime ραδιοφώνου στην Ελλάδα.

Απίστευτο το πώς κυλά ο καιρός, έτσι; Γι' αυτό, είναι σημαντικό να κάνουμε αυτό που μας εκφράζει, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Η αλήθεια είναι ότι αρκετό διάστημα έχει να ανέβει άρθρο μου στην ιστοσελίδα. Νομίζω πως έφτασε η στιγμή να "σπάσει" αυτή η πολύμηνη απουσία και μέσα από το σημερινό να καταπιαστούμε και να αναλύσουμε παρέα το Digital Marketing στην Ιαπωνία.

Σε γενικές γραμμές, ο τομέας του Digital Marketing, εν έτει 2024, παραπέμπει σε ένα αρκετά φιλόδοξο και ταυτόχρονα αξιοκρατικό χώρο. Μια επαγγελματική ενασχόληση με μέλλον, αν μάλιστα αποκτήσει κανείς τη γνώση, τα ειδικά εργαλεία, τις καινοτόμες μεθόδους, την εμπειρία και προφανώς, αν διαμορφώσει τον δικό του τρόπο σκέψης του διαφημιστή, θα μπορέσει ενδεχομένως να καταφέρει πολλά.

Η Ιαπωνία, μια από τις μεγαλύτερες οικονομίες παγκοσμίως, η οποία συνδυάζει παραδοσιακές αξίες με σύγχρονη τεχνολογία, ευνοεί τη δημιουργία και την ανάπτυξη τόσο των διεθνών, όσο και των τοπικών επιχειρήσεων.

Αφενός αποτελεί μια τεράστια αγορά, αφετέρου διαθέτει μεγάλο αριθμό ατόμων με γνώσεις τεχνολογίας, στοιχεία που καθιστούν τη χώρα ιδανική για το Digital Marketing. Ας σημειωθεί ότι το άνοιγμα της Ιαπωνίας στα digital ads, την έχει ανεβάσει το 2024 ως τέταρτο μεγαλύτερο καταναλωτή στον κόσμο. Με βάση τις προβλέψεις της IDC Japan οι δαπάνες ψηφιακού marketing της Ιαπωνίας θα αυξάνονται ετησίως, φτάνοντας τα 61 δισεκατομμύρια γιεν (404 δολάρια ΗΠΑ εκατομμύρια) έως το 2025. Αυτές περιλαμβάνουν διαφορετικές στρατηγικές, όπως creative campaigns, influencer marketing, digital ads και content marketing.

Το σύγχρονο Digital Marketing στην Ιαπωνία χρησιμοποιεί συχνά μέσα και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το YouTube και το TikTok. Ενώ, η Google αποτελεί και εκεί την κορυφαία μηχανή αναζήτησης μαζί με τη Yahoo!

Ας ανακαλύψουμε τις Top 10 Digital Marketing Agencies στην Ιαπωνία

Οι Ιάπωνες καταναλωτές αναζητούν και εστιάζουν στην εμπιστοσύνη, την ποιότητα, την εμφάνιση μιας επωνυμίας. Οι υπηρεσίες που παρέχονται από τις ακόλουθες εταιρείες καθοδηγούν επαρκώς ένα brand, μία επιχείρηση στην ψηφιακή σκηνή της Ιαπωνίας, διασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητα των επιλεγμένων στρατηγικών και της όποιας αποδοτικής καμπάνιας που συνήθως ευθυγραμμίζονται με την ιαπωνική κουλτούρα.

 

  1. JapanBuzz

Κατηγορία: Japanese Influencer Marketing, Social Media Marketing και Digital Marketing

1

Η JapanBuzz είναι μια εταιρεία με αντικείμενο το Influencer Marketing και το Digital Marketing με έδρα το Τόκιο. Είναι από τις πλέον πρωτοποριακές, με δεκαπενταετή εμπειρία, διαθέτει και γραφεία στο Λονδίνο, ενώ δίνει τη δυνατότητα σε ξένες επιχειρήσεις που επιδιώκουν να επεκταθούν στην ιαπωνική αγορά να έχουν μία πληρέστερη υποστήριξη, ακόμη και σε επίπεδο γλώσσας.

Έχοντας διακριθεί ως Social Media Marketing Agency διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε δημοφιλείς πλατφόρμες στην Ιαπωνία, όπως το YouTube, το Instagram, το TikTok και τη LINE. Συν τοις άλλοις προσφέρει ταυτόχρονα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, content marketing, στρατηγική, online advertising web design, σχεδιασμό ιστοσελίδων διαδικτυακής διαφήμισης, μετάφραση και ιαπωνικό SEO.

Η JapanBuzz έχει συνεργαστεί με πολλές διάσημες διεθνείς επωνυμίες, όπως Uber, Notion, Richemont Group, SKII, Vimeo, Ralph Lauren…, διαχειριζόμενη από φυσικά προϊόντα και υπηρεσίες μέχρι συνδρομές και εφαρμογές, επιδεικνύοντας υψηλές δεξιότητες και αφοσίωση στην ποιότητα, σταθερές εγγυήσεις για μια επιτυχημένη είσοδο στην ιαπωνική αγορά.

 

2. Mr+Positive

Κατηγορία: Video production

2

Η Mr+Positive είναι εταιρεία παραγωγής και αποστολής βίντεο με έδρα το Τόκιο, γνωστή για τις κορυφαίες υπηρεσίες της. Ειδικεύεται στην αφήγηση και την παραγωγή περιεχομένου υψηλής ποιότητας, που περιλαμβάνει διαφημίσεις, ντοκιμαντέρ, εταιρικά βίντεο και προωθητικό υλικό.

Στο πελατολόγιο του πρακτορείου η Adidas, η Bottega Veneta, το YouTube Premium και το BBC. Η έμπειρη δίγλωσση ομάδα του, με περισσότερα από 20 χρόνια στον κλάδο, συνεργάζεται στενά με τους πελάτες για να δημιουργεί αποτελεσματικά μηνύματα και με ένα ευέλικτο motto «can-do».

Οι υπηρεσίες του διευρύνονται σε τομείς, όπως ενοικίαση εξοπλισμού, casting, εντοπισμό τοποθεσίας και bookings. Η τεχνογνωσία που διαθέτει στον κινηματογράφο και την αφήγηση έχει συμβάλει, ώστε η Mr+Positive να κερδίσει την αναγνώριση για τον επαγγελματισμό της και τη θετική της επίδραση στη βιομηχανία.

 

3. Artless Inc.

Κατηγορία: Branding

3

Η Artless Inc. αποτελεί μια εταιρεία στρατηγικού σχεδιασμού με έδρα το Τόκιο. Η τεχνογνωσία τους καλύπτει ένα ευρύ φάσμα τομέων, συμπεριλαμβανομένου του branding και της στρατηγικής, της γραφιστικής, της ανάπτυξης ιστοσελίδας, της αρχιτεκτονικής και του σχεδιασμού τοπίου, της τυπογραφίας και της σήμανσης.

Συνδυάζοντας την παραδοσιακή ιαπωνική αισθητική με τις σύγχρονες τάσεις σχεδιασμού και τη βιωσιμότητα οδηγεί σε ξεχωριστές επιλογές με αποδέκτες ένα τοπικό αλλά και ένα παγκόσμιο κοινό.

Η τρίγλωσση (Αγγλικά, Ιαπωνικά και Κινέζικα) δημιουργική ομάδα με επίκεντρο τον πελάτη συνεργάζεται στενά με επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους για να αναπτύξει μια ισχυρή, εντυπωσιακή και αποτελεσματική ταυτότητα επωνυμίας, δέσμευση που την αναδεικνύει ως σημαντικό παράγοντα στον τομέα του Digital Marketing και της επωνυμίας της Ιαπωνίας.

 

4. W+W Tokyo

Κατηγορία: Creative campaigns

4

Η Wieden+Kennedy Tokyo αποτελεί μια κορυφαία διαφημιστική εταιρεία στο Τόκιο, τμήμα του διάσημου δικτύου Wieden+Kennedy, γνωστή για τις καινοτόμες ιδέες της, με διεθνές πελατολόγιο. Η βαθιά γνώση της ιαπωνικής κουλτούρας, την οποία συνδυάζουν επιδέξια με τις παγκόσμιες τάσεις, έχει ως αποτέλεσμα οι καμπάνιες που επιμελούνται να έχουν μεγάλη απήχηση και να προκαλούν συζητήσεις.

Η W+K Tokyo διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο, με μάρκες, όπως η Nike και η IKEA. Ας υπενθυμίσουμε ότι οι διάσημες διαφημίσεις με την τενίστρια Naomi Osaka ήταν μία από τις δημιουργίες τους.

 

5. Luis Mendo

Κατηγορία: Illustration

5

Ο Luis Mendo είναι ένας Ισπανός καλλιτέχνης με έδρα το Τόκιο, γνωστός για τις μοναδικές του εικονογραφήσεις. Η συνεισφορά του στο Digital Marketing είναι σημαντική. Είναι γνωστός για τις οπτικές του ικανότητες αφήγησης, εικονογραφήσεις, τα γραφικά και την τέχνη multimedia. Ο Mendo έχει συνεργαστεί με δημοφιλείς επωνυμίες και καμπάνιες όπως οι WIRED, UNIQLO, Hotel Indigo και Montblanc.

Το έργο του συχνά συνδυάζει την παραδοσιακή ιαπωνική αισθητική με μοντέρνα στοιχεία. Το ταλέντο του Mendo στη μετάδοση σύνθετων ιδεών μέσω της τέχνης έχει σημαντικό αντίκτυπο στον χώρο. Προσδίδει αναμφίβολα ιδιαίτερο ύφος και ταυτότητα στις καμπάνιες marketing.

 

6. Rhizomatiks

Kατηγορία: Creative concepts

6

Η Rhizomatiks, με έδρα την Ιαπωνία, είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στο Digital Marketing και την creative technology. Υιοθετεί μια προσέγγιση εστιασμένη στην Έρευνα και την Ανάπτυξη, προκειμένου να επιτύχει σημαντικά αποτελέσματα, δραστηριοποιούμενη σε διάφορους τομείς όπως media art, διαφήμιση, ψυχαγωγία, αρχιτεκτονική και αστική ανάπτυξη, δημιουργώντας νέους τύπους στον τομέα των multimedia.

Το team αποτελείται από ειδικούς στην τέχνη, τον σχεδιασμό, τη μηχανική, εξασφαλίζοντας μια ολοκληρωμένη προσέγγιση σε κάθε εγχείρημα, με καθηλωτικές, διαδραστικές εγκαταστάσεις, παραστάσεις και καμπάνιες που αριθμούν συνεργασίες με προσωπικότητες των χώρων, όπως τον πατινέρ στο καλλιτεχνικό πατινάζ Yuzuru Hanyu, μουσικά γκρουπ όπως οι Underworld, Sakanaction και Perfume.

Με εξειδικευμένα τμήματα Έρευνας, Αρχιτεκτονικής και Σχεδιασμού, η Rhizomatiks συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας και των πρωτοποριακών λύσεων.

 

7. WOW Inc.

Κατηγορία: Motion graphics

7

Η WOW Inc., μια βραβευμένη creative design agency στην Ιαπωνία, είναι γνωστή για την καινοτόμο χρήση της νέας τεχνολογίας μέσων και υλικών στην τέχνη και το σχέδιο. Διαθέτει ευρύ φάσμα υπηρεσιών, που περιλαμβάνουν διαφημίσεις, βίντεο, εγκαταστάσεις για εκθέσεις, σχεδίαση ιστοσελίδων UI/UX, συνεργαζόμενη με εταιρείες, όπως η Amazon, η Audi, η ISSEY MIYAKE και η Shiseido.

Με εξειδίκευση στα γραφικά και τα τρισδιάστατα σχέδια, η ομάδα της WOW Inc. παρέχει λύσεις εμπνέοντας την αλλαγή, επηρεάζοντας τα άτομα και την κοινωνία στο σύνολό της.

 

8. Actio Inc.

Κατηγορία: PR consulting

8

Η Actio Inc. είναι μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων, με μεγάλη γκάμα υπηρεσιών που εδρεύει στο Τόκιο. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν από διαβούλευση και προγραμματισμό έως εκτέλεση διαφόρων δραστηριοτήτων pr, σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης, διοργάνωση εκδηλώσεων και διεξαγωγή έρευνας αγοράς.

Η έμπειρη ομάδα της Actio είναι εξειδικευμένη στη δημιουργία στρατηγικών κυρίως για την ιαπωνική αγορά. Έχει να επιδείξει επιτυχημένες συνεργασίες με επιχειρήσεις, όπως η Stride και η DreamArts.

 

9. Dentsu

Κατηγορία: Advertising & PR

9

Η Dentsu, με έδρα το Τόκιο, είναι μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη διαφημιστική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1901. Ως μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες της Ιαπωνίας, εξελισσόμενη στο Digital Marketing έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της διαφημιστικής βιομηχανίας τόσο στην Ιαπωνία, όσο και στο εξωτερικό.

Η Dentsu είναι γνωστή για την τεχνογνωσία της στο Marketing, η οποία και αξιοποιεί την πλέον πρόσφατη τεχνολογία, με στρατηγικές για προσέλκυση πελατών, έχοντας βαθιά γνώση τόσο της τοπικής όσο και της διεθνούς αγοράς, παρέχοντας αποτελεσματικές λύσεις για κάθε είδους επιχείρηση.

 

10. Hakuhodo

Κατηγορία: Advertising & PR

10

Η Hakuhodo είναι γνωστή και καθιερωμένη διαφημιστική εταιρεία Marketing, όπως επίσης και πρακτορείο δημοσίων σχέσεων στην Ιαπωνία, με μακρά ιστορία, από το 1895.

Με άρτιες δημιουργικές δεξιότητες και βαθιά κατανόηση της ιαπωνικής κουλτούρας και της συμπεριφοράς των καταναλωτών, οι καμπάνιες που υπογράφει η εταιρεία έχουν μεγάλη απήχηση στο τοπικό κοινό, ειδικά στον ψηφιακό τομέα, καθιστώντας την διεθνώς αναγνωρίσιμη.

 

Επίλογος

Η είσοδος στην ιαπωνική αγορά είναι ελκυστική και συγχρόνως προκλητική για ξένες εταιρείες. Η προϋπόθεση δεν είναι άλλη από την κατανόηση της ιαπωνικής κουλτούρας και των επιθυμιών των καταναλωτών. Η Ιαπωνία έχει τις δικές της ψηφιακές πλατφόρμες, όπως η LINE, γεγονός που οδηγεί τις εταιρείες να προσαρμοστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις διαδικτυακές πωλήσεις.

Το Digital Μarketing στην Ιαπωνία προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για τις διεθνείς εταιρείες. Τα προβεβλημένα πρακτορεία διαθέτουν ευρείες δεξιότητες, παρέχοντας μεγάλο φάσμα υπηρεσιών από το social media marketing έως την παραγωγή βίντεο και το διαδραστικό marketing, συνδράμοντας τις ξένες εταιρείες, ώστε να μπορούν να επιλέξουν τον κατάλληλο συνεργάτη, με τις κατάλληλες στρατηγικές προώθησης, επιτρέποντας έτσι ένα αποτελεσματικό άνοιγμα σε μια  αγορά απαιτήσεων και υψηλού ανταγωνισμού.

 

Πηγές:

https://best-japanese.co.uk/best-japanese-co-uk-digitalmarketingagenciesjapan/